Մեքենայում մշուշոտ ապակիները զգալիորեն նվազեցնում են տեսանելիությունը և կարող են ճանապարհատրանսպորտային պատահարի պատճառ դառնալ: Ամենից հաճախ վարորդները այս խնդրին բախվում են տրանսպորտային միջոցների շահագործման ցուրտ ժամանակահատվածում
Մեքենայում ապակու մառախուղի ազդեցության մեծացման վրա ազդող պատճառները
Բացի ուղևորի մեջ ալկոհոլի գոլորշիների առկայության վերը նշված ազդեցությունից, մեքենայի հետևյալ աշխատանքային պայմանները նպաստում են մեքենայում ներսից ապակու մառախուղի ավելացմանը։ Ուղևորների խցիկում խոնավության բարձրացում:Այն կարող է առաջանալ խոնավ գորգերի, վարորդի և ուղևորների թաց հագուստի հետ շփվելուց հետո նստատեղերի, վատ ապակե կնիքներով ուղևորների խցիկ ներթափանցած ջրի, խցանների, չամրացված դռների, դռները բացելուց հետո անձրևի ջրի և ձյան մնացած կաթիլների պատճառով, ըմպելիքներ (հատկապես տաք) խմել սրահում. Այս ամենը կարող է զգալիորեն բարձրացնել հարաբերական խոնավությունը։ Աղտոտվածություն, խցիկի ֆիլտրի մաշվածություն:Շատ վարորդներ տարիներ շարունակ չեն փոխել խցիկի ֆիլտրը։ Նրա խոռոչում խոնավություն է կուտակվում հատկապես մեքենայի շահագործման ամառային շրջանում օդորակիչի հաճախակի միացման ժամանակ։
Ներքին օդափոխության համակարգի կափույրների կարգավորիչների սխալ շահագործում.Այս դեպքում կարող է խաթարվել օդային հոսքերի շրջանառությունը մեքենայի ուղեւորատար հատվածում, զգալիորեն նվազել է հարկադիր օդափոխության արդյունավետությունը։ Այս դեպքում մեքենայի շարժման ընթացքում ուղևորների խցիկի ավելորդ խոնավությունը գործնականում չի հեռացվի: Վառարանի ռադիատորի արտահոսք.Նույնիսկ վառարանի կամ խողովակների ռադիատորից անտիֆրիզի աննշան արտահոսքը, որը չի հայտնաբերվում տեսողականորեն և մարդու հոտառության միջոցով, կարող է 10-20%-ով ավելացնել հարաբերական խոնավությունը մեքենայի սրահում: Հնարավոր է հայտնաբերել վառարանի ռադիատորի հնարավոր փոքր արտահոսքը դիմապակու ներքին մակերեսին բնորոշ յուղոտ ծածկույթով:
Հաճախակի ավտոլվացում.Եթե մեքենան նոր չէ, դռան կնիքները և ապակիները մաշված են։ Լվացքի պահին, հատկապես բարձր ճնշման տակ, խոնավությունը ներթափանցում է մեքենա, որը մինչև հաջորդ պրոցեդուրան ամբողջությամբ չի հասցնում դուրս գալ ուղևորների սրահից։
Ինչ անել, եթե մեքենայի ներսում ապակիները մառախուղ են առաջացնում
Մեքենայի ապակու ներսից մառախուղի ազդեցությունը նվազեցնելու միջոցառումների մի շարք կարելի է պայմանականորեն բաժանել կանխարգելիչ և գործառնական: Կանխարգելիչ միջոցառումները ներառում են.
1․ Սալոնի ֆիլտրի ժամանակին փոխարինում.Մեքենայի շահագործման եղանակները փոխելիս լավագույնն է խցիկի ֆիլտրը փոխել՝ սառը — տաք և տաք — սառը, այսինքն՝ տարին երկու անգամ: Եթե մեքենան չի աշխատում ծանր ռեժիմով, ապա բավական է տարին մեկ անգամ փոխարինել խցիկի ֆիլտրը՝ աշխատանքի տաք շրջանի վերջում: Զտիչը փոխարինելուն զուգահեռ մաքրեք ֆիլտրի տեղադրման վայրի ներսը, թավայի և կոնդենսատի արտահոսքի անցքը:
2․Մեքենայի սրահի պարբերական մաքրում.Սառը սեզոնին ավտոմեքենայի շահագործման ժամանակ, հատկապես երկարատև տեղումներից հետո, անհրաժեշտ է պարբերաբար չորացնել ոչ ռետինե գորգերը և նստատեղերի ծածկերը, եթե այդպիսիք կան: Նրանք սպունգի նման կլանում են խոնավությունը։ Չորացումը կարելի է անել՝ դրանք գիշերը դնելով ջեռուցման մարտկոցի վրա: Սրահը չորացնելու համար մեքենան կարող եք շաբաթը մեկ անգամ թողնել չոր տաքացվող ավտոտնակում՝ բաց դռներով։ Կան հատուկ նյութեր, ինչպիսիք են սիլիկա գելը (նրա հետ պարկերը երբեմն տեղադրվում են բարձրորակ կոշիկների մեջ՝ նախնական վաճառքի պատրաստման ժամանակ), որոնք կլանում են խոնավությունը։ Մեքենայի սրահից խոնավությունը կլանելու համար պահանջվում է առնվազն 1 կգ նյութ։ Այն չորացնում են ջեռուցման մարտկոցի վրա, այնուհետև մեկ օր տեղադրում մեքենայի սրահում, որից հետո նորից չորացնում են։ 3․Ներքին օդափոխության կարգավորում.Մեքենայի շահագործման սառը շրջանից առաջ անհրաժեշտ է ստուգել ջեռուցման և օդափոխության օդային հոսքերի վերաբաշխման համար պատասխանատու բոլոր կարգավորիչների և փականների գործունակությունը, անհրաժեշտության դեպքում՝ վերանորոգել դրանք:
Մեքենայում ապակու մառախուղը վերացնելու գործառնական միջոցառումներ.
1․Մեքենայի սրահում ապակին մաքրելու համար փափուկ չոր կտորի մշտական առկայությունը:Գործնականում պետք է ունենալ առնվազն երկու կտորից անձեռոցիկ, որոնցից մեկը տանը չոր է պահվում, մյուսը՝ մեքենայում։ Ճամփորդության վերջում նրանք փոխում են տեղերը։
2․ Ապակու ներքին մակերեսի մշակում հատուկ միջոցներով.Ամենապարզ միջոցը տնական, ցածր խտության, ջրի վրա հիմնված օճառի լուծույթն է։ Այն փոխում է ապակե նյութի մակերեսային լարվածությունը։ Խոնավությունը գլորվում է միկրոկաթիլների մեջ, որոնք գործնականում չեն խանգարում տեսանելիությանը: Սառեցման ջերմաստիճանում նման խառնուրդն անարդյունավետ է: Որոշ մեքենաների սիրահարներ խառնուրդ են ձևավորում՝ օգտագործելով գլիցերին, բայց դա մթության մեջ փայլ է առաջացնում: Ավտոշուկայում կարելի է գտնել քիմիական ծագման բազմաթիվ հատուկ ապրանքներ։ Նրանցից յուրաքանչյուրն արդյունավետ է յուրովի, դուք պետք է ընտրեք դրանք էմպիրիկ եղանակով:
3․ Ապակու ծածկույթ հատուկ նանոֆիլմով։Այս ծածկույթը պատրաստված է մոտոցիկլետների սաղավարտներով: Նախքան սպասարկման կայանում նման թանկ ընթացակարգ իրականացնելը, դուք պետք է խորհրդակցեք մասնագետների հետ: 4․Նվազեցրեք մեքենայում ավելորդ իրերի քանակը։Նրանք կարող են կլանել խոնավությունը, հատկապես տարբեր վերմակներ, ծածկոցներ, կտորից գորգեր
Որպես ամփոփում պետք է նշել, որ եթե ձեր դիմապակին քրտնում է, ապա սա լուրջ խնդիր է, և այն պետք է լուծել ոչ պակաս լուրջ մեթոդներով և լուրջ միջոցներով։ Նրանց մասին էր, որ վերը նկարագրված էր։