ՄԱՐԻԱ ԹԵՐԵԶԱ ԴԵ ՖԻԼԻՊԻՍ
Առաջին կինը, ով հանդես է եկել Ֆորմուլա 1-ում, դե Ֆիլիպիսն է, ով մասնակցել է հինգ Գրան Պրիի 1958 և 1959 թվականներին:
Նեապոլցի բնակչուհին սկսել է իր կարիերան 22 տարեկանում այն բանից հետո, երբ նրա երկու եղբայրները վիճել են, որ Մարիա Թերեզան չի կարող մեքենա վարել մեծ արագությամբ: Եվ նրանք պարտվեցին այդ խաղադրույքը: Դե Ֆիլիպիսնը հաղթել է Ամալֆիի ափին իր առաջին մրցավազքում Fiat 500-ով, բացելով իր ճանապարհը դեպի F1:
ԼԵԼԼԱ ԼՈՄԲԱՐԴԻ ՄԻՇԵԼ ՄՈՒՏՈՆ
Մարիա Գրացիա «Լելլա» Լոմբարդին պատմության մեջ միակ կինն է, ով Ֆորմուլա 1-ի ռաունդում եզրափակում է միավորները։ Այդ մրցավազքի տարածությունը կրճատվեց 75-ից մինչև 29 պտույտ՝ հինգ հանդիսատեսի մահվան պատճառ դարձած միջադեպի պատճառով, ուստի փուլի մասնակիցներին արժանացան ավարտական տեղերի անվանական միավորների կեսին։ Այսպիսով, Լոմբարդին իր ակտիվում գրանցել է 0,5 միավոր։
Իր կարիերայի ընթացքում Լելլան մասնակցել է Ֆորմուլա 1-ի 17 իրադարձությունների՝ 12 անգամ հասցրել սկսել Գրան Պրիում։
ՄԻՇԵԼ ՄՈՒՏՈՆ
Բոլոր ժամանակների ամենամեծ մրցարշավորդը: Մութոնը հաղթեց Ռալիի աշխարհի առաջնության չորս փուլերում Audi թիմի կազմում՝ դառնալով 1982 թվականի սեզոնի արծաթե մեդալակիր։ Mouton-ը ներկայումս հանդիսանում է ավտոսպորտում կանանց մասնակցության FIA հանձնաժողովի նախագահ:
Լեգենդար Սթերլինգ Մոսը Մութոնին անվանել է աշխարհի լավագույն մրցարշավորդներից մեկը, իսկ ոչ պակաս տիտղոսակիր ավստրիացի Նիկի Լաուդան Միշելին նկարագրել է մեկ բառով՝ «սուպերկին»։
ՅՈՒՏՏԱ ԿԼԵՅՆՇՄԻԴՏ
2001 թվականին Կլեյնշմիդտը ուղեկցորդ Անդրեա Շուլցի հետ հաղթեց լեգենդար Փարիզ-Դաքար ռալլի-ռեյդում՝ վարելով Mitsubishi Pajero-ով:
«Ես չեմ կարող հավատալ դրան», — ասաց Ջուտան ավարտից հետո: Մեքենան հուսալիորեն աշխատում էր, բայց ամենաարագը չէր։
ՍԱԲԻՆԱ ՇՄԻՑ
Գերմանիայից հեռուստադիտողները կհասկանային, թե ում մասին է խոսքը։ Գերմանական լեգենդար շրջանի վրա ավելի քան տասը հազար պտույտ վարելուց հետո Շմիցը ստացավ «Նյուրբուրգրինգի թագուհի» մականունը։
Շմիցը ներկայումս Sport 1 Turbo շոուի հաղորդավարն է, բայց նա նաև հայտնի է երկու անգամ հաղթելով Նյուրբուրգրինգի 24 ժամում։
ՍԱՌԱ ՖԻՇԵՐ
Ամերիկացի արշավորդուհին ունի կանանց ռեկորդը Ինդիանապոլիս 500-ում ամենաշատ մեկնարկների համար , մինչդեռ նրա լավագույն արդյունքը 17-րդ տեղն էր 2009 թվականին:
Սառա Ֆիշերն իր կարիերայի ընթացքում մասնակցել է 81 IndyCar մրցավազքի՝ 2001-ից 2003 թվականներին երեք անգամ վաստակելով Ամենահայտնի վարորդի տիտղոսը: 2010 թվականին լույս է տեսել նրա «99 բաները, որոնք կանայք կցանկանային, որ իմանային նախքան մեքենա վարելը և իրենց երազանքները հետապնդելը» գիրքը:
ԴԱՆԻԿԱ ՊԱՐՐԻԿ
Թերևս նա արժանի է մեր օրերի ամենահաջողակ մրցարշավի վարորդի կոչմանը, դառնալով առաջին և առայժմ միակ կինը, ով հաղթել է IndyCar մրցավազքում: Դա տեղի է ունեցել 2008 թվականին Մոտեգիում, որտեղ Դանիկան հինգ վայրկյանով առաջ է անցել Էլիո Կաստրոնևեսից։
«Ես երկար ժամանակ գնացի դրան», — ասաց Պատրիկը: – Ես գիտեի, որ Էլիոն ընտրել է նմանատիպ մարտավարություն, ուստի անմիջապես չհավատացի դրան, երբ կարողացա շրջանցել նրան: Դա անհավանական էր»:
2008 թվականին Դանիկան պետք է մասնակցեր F1-ի փորձարկումներին Honda-ի հետ, սակայն ճապոնական թիմը որոշեց լքել Գրան պրին՝ հրաժարվելով ամերիկացի ներգրավելու ծրագրերից։ Մեկ տարի անց խոսակցություններ եղան Պատրիկի հնարավոր մասնակցության մասին ԱՄՆ-ի F1 նախագծին, սակայն նա մնաց միայն թղթի վրա։
ՍՅՈՒԶԻ ՎՈԼՖ
Յոթ տարի Վոլֆը ելույթ է ունեցել DTM-ում, իսկ 2012 թվականից նրան հրավիրել են փորձարկող օդաչուի դերում Ուիլյամսի համար։ Grove թիմի հետ աշխատելու ընթացքում Սյուզին մասնակցել է ուրբաթօրյա չորս մարզումների:
Իր պրոֆեսիոնալ կարիերայի ընթացքում Վոլֆը հեղինակավոր առաջնությունում ոչ մի մրցավազքում չի հաղթել, բայց առաջ է անցել այնպիսի վարորդների տարբեր մրցավազքերում, ինչպիսիք են Լյուիս Հեմիլթոնը, Պոլ դի Ռեստան, Միկա Հակկինենը, Ռալֆ Շումախերը, Թոմ Քրիստենսենը, Դեյվիդ Քուլթարդը և Ռոբերտո Մերին: Եվ սա արդեն բավական է նրա ներուժը հասկանալու համար։
ԿԱՐՄԵՆ ՀՈՐԴԱ
Կարմեն Հորդան երեք սեզոնների ընթացքում 44 մրցավազք է անցկացրել GP3-ում, սակայն իսպանացուն այդպես էլ չի կարողացել ավարտել միավորների գոտում:
Բացի այդ, Կարմենը մասնակցել է LMP2 կատեգորիայի Le Mans-ում և Indy Lights-ում և վերջերս եղել է Lotus F1-ի զարգացման վարորդ:
«Ես շատ կաշխատեմ զարգացնելու իմ մրցարշավային հմտությունները», — ասել է Հորդան 2015 թվականի փետրվարին: «Ինձ համար մեծ պատիվ է լինել նման հարուստ պատմություն ունեցող թիմի անդամ»:
ՍԻՄՈՆ ԴԵ ՍԻԼՎԵՍՏՐՈ
Նախորդ տարի շվեյցարացին որոշ ժամանակ կապված էր Sauber թիմի հետ, բայց նրա ղեկավարությունը չկարողացավ համաձայնության գալ Հինվիլի թիմի հետ ավելի հստակ համագործակցության պայմանների շուրջ:
2015թ.-ին դե Սիլվեստրոն մեքենա վարեց Andretti Autosport-ի համար IndyCar-ում` ապրիլին Լուիզիանայի ռաունդում զբաղեցնելով չորրորդ տեղը: